2023. november 4., szombat

Magazin ajánló Geo magazin 2023. nov-dec

 





A kéthavonta megjelenő GEO MAGAZINT először idén nyáron vettem meg, mert épp a Balatonon nyaraltunk , amikor erről a régióról és Veszprémről volt szó. Nagyon megtetszett ez az újság, mert gyönyörű képek és érdekes cikkek vannak benne,

Egyedisége, hogy mindössze néhány írást lehet benne olvasni, melyek viszont viszonylag hosszúak, (10+ oldalasak), így nagyon részletesek, teljes körűen körbejárják az adott témát.

A 2023. november-decemberi számban az alábbiak információkkal lettem gazdagabb:
– A stájerországi Grazban, mely az ízek fővárosa, az advent az ötödik évszak.
– A Nyugati pályaudvar tervezője-építőjével, Gustave Eiffellel kapcsolatban megtudtam, hogyan épült Párizsban a róla elnevezett torony, és hogy mi köze a Panama csatorna építéséhez..
– Ahogy Magyarországon gulyáskommunizmus volt, úgy Vietnámban phokommunizmus van, amely jól működik az egymásra figyeléssel.
– Bár 2021-ben 10. helyezést értem el egy online Biblia versenyen, mégis sok új információt szereztem a Hanukáról.
– Kedvencem, a földrészek fenntarthatósággal kapcsolatos jellemzőit bemutató sorozat ebben a számban Ausztráliával foglalkozik, melyben arról olvashattam, hogy mi a Coral vita, ki Paul Watson és hol fújnak a katabalikus szelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése