2023. november 22., szerda

IPM Pszichológia Ősz

 






15 éves koromban pszichológus akartam lenni, aztán nem lettem... sajnos.
Így most a pszichológia könyvek és magazinok maradtak nekem.
Ez a szám egy örök slágertémáról, az önismeretről szól. Ez is egy olyan terület, ahol a jó pap is holtig tanul. Mindig lehet fejlődni.
Az önismeretet én sokszor kiterjesztem, és próbálom meghatározni azt, hogy mások ténylegesen milyen emberek. Pl a főnököm. Ez azért fontos, hogy tudjam, mit engedhetek meg magamnak vele szemben és mit nem, illetve hogy a velem szemben tanúsított megnyilvánulásai mögött mi van. 
Ebben a számban nagyon jó cikkek olvashatóak erről a témáról. Legjobban Demeter Tünde "Kezdd az önismerettel" című cikke tetszett épp azért, mert a főnök típusokat nagyon jól bemutatta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése