2012. szeptember 9., vasárnap

Halhatatlan album




Akik jártak már a Képtáramban, tudják, hogy nagyon szeretem a képeket.
Ott minden írás címében szerepel a „kép” szó, és mindegyikhez választottam is egy vezérképet, ami jellemzi, képviseli az adott írást.
Talán sokan azt gondoltátok, hogy a képekhez találtam ki történeteket, de nem így volt. Először megszületett a fejemben egy sztori, azután adtam az írásnak egy olyan címet, amiben szerepel a "kép" szó, és csak ezt követően kerestem hozzá illusztrációt.
Amikor a Halhatatlan álom című könyvet írtam, már tudatosan használtam a képeket ihletnek. Sajnos, nem sokfelé jártam még, és egyébként is néha szükség van arra, hogy az író a fantáziáján túllépve a valósághoz forduljon, hogy hiteles lehessen a könyv. Mivel a regény egy karib-tengeri szigeten játszódik, alaposan utána kellett olvasnom, és néznem, hogy néz ki az a terület.
Fontos szerepet játszik a Rio de Janeiróban található Cristo Redentor (Megváltó Krisztus) szobor is, ezért azt is részletekbe menően tanulmányoztam… ha nem is a valóságban, de könyvek és fotók segítségével.
A felhasznált képeknek készítettem egy albumot facebookon, amit kibővítettem azzal, hogy az általam megálmodott részeltekhez csatoltam képeket.
Időnként bővítgetni fogom, tehát akit érdekel, nézzen rá többször is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése