2012. szeptember 30., vasárnap

Élménygyűjtés



Akik ismerőseim Facebookon, vagy jártak már a Képtáramban, tudják, mennyire szeretem a szép képeket, mostanában elsősorban a magával ragadó tájakról készült fényképeket.
Sajnos, még kevés helyen jártam ténylegesen, így ezek a fotók képzeletben elrepítenek a sose látott tájakra, és be kell vallanom, csak ámulok, mennyi szépség van a Földön.
Ha alkalmam van kirándulni, akkor is nagyon sok időt szoktam fordítani a vizuális emlékgyűjtésre. Így például idén nyáron Zebegény-Nagymaroson jártam a lányaimmal. Sehova nem mentünk, semmi múzeum, vagy más kulturális élmény. Mindössze kiültünk a Duna-partra, a lányok olvastak, és játszottak a vízben, én pedig órákig néztem a tájat.
Ha hideg lesz télen, vagy ha szomorú leszek, csak becsukom a szemem, és magam elé idézem a helyenként sziklás, másutt fákkal borított hegyeket, a valamikori királyi palotához méltón a hegycsúcson trónoló visegrádi várat, a hatalmas és hullámzó-fodrozódó folyót, a fölénk boruló kék égboltot, a szikrázó napkorongot.
Szükségem van erre a feltöltődésre.

Szeretettel várok mindenkit új facebook oldalamon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése