2012. január 3., kedd

Érzések

Sajnos családi gondok miatt nem tudtam tiszta szívből, örömmel átélni azt az eseményt, amit életem első könyvének megjelenése miatt kellett volna éreznem.
Ám most, néhány napja arcul csapott az érzés.
Spirit könyvét olvastam, és egyszer csak a borítón levő Vörös pöttyre tévedt az ujjam. Villámként csapott belém a felismerés, hogy ugyan még nem kaptam meg a tiszteletpéldányomat, de nekem is van egy ilyen könyvem.
Istenem, néhány éve egy lyukas garast se adtam volna azért, hogy valaha így lesz.
Nehéz az író sorsa, Ti is tudjátok.
Kedves facebookos ismerősöm, Gazdag Tea ( az Evernight, a Shiver, az Evermore, az Árnyak útján... sorozatok fordítója) egy bejegyzését kölcsönözve szeretnélek mindannyiótokat biztatni. Ne adjátok fel! Tartsatok ki! Egyszer mindenkinek eljön a várva-várt siker.
Frank Herbert: Dűne – 13 alkalommal dobták vissza a könyvkiadók.
Harry Potter és a bölcsek köve - 14 alkalommal dobták vissza a könyvkiadók.
Richard Bach: Jonathan Livingston Sirály – 18 alkalommal dobták vissza a könyvkiadók.
Stephen King: Carrie - több mint 30 alkalommal dobták vissza a könyvkiadók.
Margaret Mitchell: Elfújta a szél – 38 alkalommal dobták vissza a könyvkiadók.
Ray Bradbury írásait több mint 300 alkalommal dobták vissza. (Mit érezhet most az első visszautasító?) :)

Rudyard Kipling így kapta vissza egy írását: "Őszintén sajnáljuk, Mr. Kipling, de Ön egyszerűen nem tudja használni az angol nyelvet."

Hasonló a Folyó szeli ketté c. regényt visszautasító kiadó leveléből: "Fák vannak benne..."

7 megjegyzés:

  1. Na, végre! :-D Irtó jó érzés lehet! :-D Örülök, hogy "arcul csapott"! :-D

    Hát, én nem adom fel. De nem ám! A Kristályszép tulajdonképpen nem kapott elutasítást. Egy-két kiadó hozzá se szólt, egy másiknak meg tetszett, de azért kért volna érte másfél millát. XD Most meg... tudjuk hol van éppen. :-D Baromira izgulok, hogy legyen valami. Én most már tutira nem mondok le róla, a Könyvmolyképzőnél úgymond "észrevettek", tehát nem tűnhetek el. :-P :-D Nem is akarok eltűnni.

    Minden írónak HAJRÁ! :-D

    VálaszTörlés
  2. Heheheeeeeeee! >_< El tudom képzelni milyen érzés lehetett mikor rádöbbentél. Én sikítozva rohangálnék fel-alá a lakásban és kiabálnám: Író lettem! Író lettem! Wáááááááá... Főleg mivel apám állandóan kicikiz emiatt. Ő nem igen hisz benne, hogy én lehetek majd valaki. :( Csak azért is harcolok! Össze kell végre szedni a bátorságomat.

    Csak támogatni tudom Artairt! Minden írónak HAJRÁ!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, hogy nem tudtad magad átadni a mámoros örömnek. Én biztos rózsaszín ködben lebegnék.
    Bár belőlem sosem lesz író, de erre nem is vágyok.
    Úgy gondolom, hogy a biztatást mindenki magára vehet, és sosem szabad feladni, bármire is vágyik valaki.
    Hogy-hohy nincs saját példányod? Ja tudom már: szétkapkodták a boltokban :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt ezeket olvasni, Grapes, és csatlakozom a többiekhez: ideje volt, hogy "arcul csapjon". Nem akármilyen könyvet írtál, csak pozitívak a visszajelzések, ráadásul a booklineon sikerlistás volt!! Tudod ez mennyire ritka első könyvnél?
    Kívánom, hogy a családi gondjaid simuljanak el!

    ui: egyébként nagyon durva volt látni ezt a kis felsorolást, köszönöm, hogy feltetted, biztos, hogy lementem! :D

    melitta (:

    VálaszTörlés
  5. Artie, én is szurkolok Neked, hisz tudod. ;)
    És Neked is Rosie :)
    Norema, asszem, én vagyok a világon a legkitartóbb ember, ebből adódnak most a családi gondok...
    előbb-utóbb meg fogom kapni a saját példányt :)
    Melitta, igen :))) igaz, hogy "csak" a 9. helyig jöttem fel, de egy hete nem voltam a 12.-nél lejjebb :)))

    VálaszTörlés
  6. Gratula, a könyvhöz, a helyezésekhez és a kitartásodhoz is, hiszen közel két évedbe került, hogy eljuss idáig, nem?
    A tiszteletpéldány biztos hamarosan megérkezik, és már most várom, hogy mi lesz a következő:)
    A felsorolást tökjó, hogy összegyűjtötted, biztos egy csomó időd ráment, de megérte:)

    VálaszTörlés