2012. december 5., szerda

Eddigi kérdések


1. Mikor jelent meg a Jóslatok hálójában? (év, hónap, nap 1-1 pont)
Vigyázz, ne válaszolj kommentben! Írj üzit!
Oszd meg a feladatot 1 pontért! Jelezd kommentben a megosztást. (Sajnos nem mindenkiét látom)
2. A Jóslatok szereplői közt több olyan is van, akinek a nevét, legalább részben (csak keresztnév, csak családnév), más könyvekből vettem. Minden név könyvvel együtt egy-egy pontot ér.
Miért szeretem az Ada nevet (ejtsd Éda)? ( 1 pont)

 3. Kérdés:
Melyik irodalmi mű egyik szereplője Daniel? (csak azt fogadom el, amire én gondoltam, bevallom nehéz, de aki ismer, talán rájön, ezért 2 pontot ér)
Segítség: Ugyanezt a művet említi a Jós, amikor saját jósképességeiről beszél, ennek a műnek egyik szereplőjéhez hasonlítja magát.

4. Kérdés:
Mi a címe a csak interneten olvasható novella, elbeszélés-gyűjteményemnek? (1 pont)
Miért ez a címe? (1 pont)


 5. Kérdés:
Mi az a két közös pont, ami a Képtelen képtár minden történetében megtalálható (nem arra gondolok, hogy fiatalokról szól, romantikus, meg misztikus, és nem is arra, hogy minden írás címében szerepel a „kép” szó) Konkrét dolgot kérek! (1-1 pont)



6. Hol játszódik?
- A Jóslatok hálójában,
- a Képtelen képtár történetei,
- a Halhatatlan állom? (1-1 pont)


7. Hogy hívják a négy arkangyalt? (1 pont összesen!)
Melyikük szerepel a Képtelen képtár egyik történetében? ( 1 pont)



8. kérdés: Melyik évben írtam a Jóslatok hálójában-t? ( 1 pont)
Hány hónapig írtam?  (a pontos találat 2 pont, +/- két hónap eltérés 1 pont)



9. Melyik évben kezdtem írni Halhatatlan álom című, most kiadásra váró regényemet? ( 1 pont)
Hány hónapig írtam?  (a pontos találat 2 pont, +/- két hónap eltérés 1 pont)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése