2012. augusztus 29., szerda

Jöhet a nyár !!!!!

Tegnap befejeztem a Halhatatlan álmot.
Feltettem az utolsó i-re is a pontot, össze szerkesztettem egyetlen doksivá, és még extrákkal is feldobtuk, de ez most még titok, már csak annyi van hátra, hogy várom a kiadó válaszát, mi a további teendő (szerkesztés, ilyesmi).
Jócskán elfáradtam, hiszen azon a pár napon kívül, amit a strandon töltöttem, vagy kirándulni voltam, minden napomat kitöltötte az írás, ami általában hajnalban indult és késő estig tartott. Komoly munka volt, és csak reménykedem, hogy a tavaly szerzett tapasztalatokat jól tudtam hasznosítani, és nem lesz szükség két hónapos szerkesztésre. Mondjuk úgy, hogy kiszerkesztettem magam.
Összességében 330 oldal lett A/4-es lapon, hogy végül mennyi lesz, azt még nem tudom.
Egész megszerettem a szereplőket, így most furcsa, hogy el kell tőlük szakadnom, de egy kicsit pihennem kell, és foglalkoznom kell a családommal, jövő héten pedig már teljes erőbedobással dolgozni fogok.
Szóval jöhet a nyár... erre a négy napra, ami maradt belőle :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése