2012. április 23., hétfő

XIX. Nemzetközi Könyvfesztivál


Mivel december óta a bolt-posta-könyvtár-otthon négyszögben zajlott az életem, így igaz felüdülést jelentett a hétvégén, hogy kimozdulhattam.
Ez azonban nem csak egyszerű levegőváltozás volt, hanem sokkal több.
Találkozhattam Veletek, kedves Olvasók.
Élmény volt hallgatni a beszámolóitokat a könyvemről, azt, hogy tetszett Nektek a Jóslatok hálójában, hisz a jelenlevők körülbelül fele olvasta már, szemben a decemberi dedikálással, amikor a megjelenés után mindössze négy nap telt el, tehát akkor még senki nem ismerte behatóan a történetet, akkor azok jöttek el, akik az ízelítő alapján kíváncsiak voltak a regényre.
Meglepett, hogy szinte mindenki talált egy-egy  apróságot, ami megragadta a történetből.
Szert tettem sok új ismerősre, másokkal újra találkoztunk, vagy több hónapos Fb-ismeretség, kommentelés után végre megismerkedhettünk.
Gyönyörű ajándékokat kaptam Tőletek:
Blahó Timi jóvoltából egy csodálatos Jóslatok hálójában fülbevalóval lettem gazdagabb, Zári Brigi pedig egy szép papírrózsát készített nekem, melyre egy pókos fülbevalót tűzött.
Beszélgethettem néhány kedves facebookos barátommal, így néhány szót válthattam Neset Adriennel a Tökéletes kémia fordítójával a regény második részéről, amit már nagyon várok, illetve egyik kedves molyos társammal, Gretty-vel.
Köszönöm, hogy ilyen sokan eljöttetek.
Találkozunk a Könyvhéten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése