2010. június 1., kedd

Ezt olvastam mostanában

Fantasztikus könyv!

Minden van benne, ami szemszájnak ingere: vámpírok, vérfarkasok, démonok…, na meg szerelem (bár?).

Az író még egyebekkel is kecsegtet a könyv vége felé, hogy megfelelő érdeklődést keltsen az olvasóban a második rész iránt.





A cím maximálisan kifejezi a tartalmat. Egy csaj, aki már jó néhány könyvben szerepelt (Egy boltkóros naplója, A boltkóros férjhez megy), babát vár.

Az ő gondolatai is a gyerek körül forognak, mint minden normális nőé, de ő mégse teljesen komplett, mert sokkal fontosabb számára, hogy minden menő cuccot megszerezzen a kicsinek, mint az, hogy megfelelően fejlődik-e a gyerek.

Ennek megfelelően a terhességet kísérő kellemetlen tüneteket is úgy értékeli, mint az ő divatos nőiességét csökkentő tényezőt.



Ahern könyve kicseng az eddigi művei közül. Szomorú, telve gondolatokkal és érzelmekkel.

Csak elmélkedni vágyóknak ajánlom.








Jól van, tudom, hogy le vagyok maradva, de ahogy ezt a könyvet elolvastam, az is világos lett, hogy nem is akarom behozni ezt a lemaradást.

Ha üldözős krimi, akkor inkább Jeffrey Archer-t választom.

4 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek a Hamuvárosra. Már megvan, de még nem kezdtem el. A Csontváros tipikusan az a könyv, ami izgalmas, jól kitalált, de a végén majdnem a falnak mentem. Remélem ez még változni fog.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó volt, és én is várom, hogy elolvashassam a Hamuváros. Mi baj volt a Csontváros végével? Túl sok kaput hagyott nyitva?

    VálaszTörlés
  3. Hát nem csak az, hanem... Tudod, nem szeretném elmondani, hátha valaki még nem olvasta és nem szeretném lelőni a poént. Mondjuk azt, hogy a rokoni kapcsolat kicsit felidegesített.:)

    VálaszTörlés
  4. Ja, azon én teljesen kiakadtam, szerintem egy ilyen dolgot ösztönösen észrevesz az ember. Szóval, ezt ostoba ötletnek találtam, és kíváncsi vagyok, hogy fog kimászni belőle az író.

    VálaszTörlés