2010. június 3., csütörtök

Képlet

Életem legrosszabb napja volt a mai.

Már a reggel vacakul indult, mikor suliba menet kilyukadt a kocsim bal első kereke, és az út közepén kellett hagynom a járgányt. Még arra se volt időm, hogy betelefonáljak a szervízbe, jól ki kellett lépnem, de így is elkéstem a suliból. Már a parkolóban voltam, mikor hallottam a csengőt, de hiába kapcsoltam nagyobb sebességre, a folyosón egyenesen Hunter igazgató karjaiba futottam, aminek egy figyelmeztetés lett az eredménye.
A feszültségtől felajzva a teljesítőképességem valahol a földtörténeti ókor és középkor táján vesztegelt, így nem csoda, hogy a matek dogám csak jó indulattal sikerült gyengére.
Christine és Judith egész nap rajtam köszörülte a nyelvét, Ann megette az összes kajámat, de a csúcs csak ezután következett.

Folytatás a Képtelen képtárban.

5 megjegyzés:

  1. De jó neked! Én is előre megrendeltem, de még nem kaptam meg!:-(

    VálaszTörlés
  2. Na az klassz! Én egyébként tegnap vettem a Corá-ban 5000-ért a keménytáblásat. Az első Alkonyatot puhában sikerült cafatokká olvasnunk, azóta a keményet vesszük.

    VálaszTörlés
  3. Én maradok a puhánál... :-) De a kemény fedeles nem 6000?

    VálaszTörlés