2010. december 4., szombat

Hideghegy- Jack White

5 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű! Noha szomorú is, és nekem most nem kéne szomorút hallgatnom... De tudtam, hogy valami jó lesz! :)
    Ja, a mandolinost figyeltem többnyire... Ugyanis nekem is van mandolinom. Csak nem vagyok vele olyan szuperügyes. (Az a pici, körte alakú hangszer.)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Artie!
    Azért a szomorúnak is lehet gyógyító hatása, hmmm?
    Ne felejtsd el, semmi se tart örökké! Nemcsak a jó,a rossz is elmúlik egyszer.
    Miért ne lehetnél Te is jó mandolinos később? Az a pasi itt a videón egy cseppet öregebb Nálad;)

    VálaszTörlés
  3. Tudom... egyébként máris érzem, hogy még történhet valami nagyon jó is, újra... csak kicsit várnom kell. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát, hosszú távon nem biztos, hogy el tudnám hallgatni:)
    Más a stílusom, na:)
    Ettől függetlenül nem rossz:)

    VálaszTörlés
  5. Én is csak ezt az egy "számát" szeretem, ez se saját dala, amerikai népdal :)

    VálaszTörlés