2010. szeptember 28., kedd

The Library

Véletlenül akadtam a következő helyre, és annyira megtetszett, hogy úgy gondoltam, érdemes Veletek is megosztanom az élményt.
The Library, a Könyvtár nem egy átlagos, hétköznapi könyvtár, hanem egy ötcsillagos luxusszálloda Koh Samuin, Thaiföldön.
Tulajdonosa azt akarta, hogy pihenés, strandolás közben olvassanak az emberek, ezért a Library legfontosabb létesítménye maga a Könyvtár, ahonnan az itt tartózkodók szabadon választhatnak könyveket, vagy filmeket. Recepció helyett Katalógus fogadja az idelátogatókat. Nem szobákban helyezik el a vendéket, hanem oldalakon. A szálloda kertjében lépten-nyomán olvasó emberekről készült szobrokra bukkannak a vendégek. csodálatos a tengerpartja.
Azt hiszem, vágyaim listája ismét bővült eggyel.

4 megjegyzés:

  1. Naggggyon jó helynek tűnik!!! Én valószínűleg sokat lógnék ott a fa alatt a szép fűben, ,eg persze a tengerparton, ami nagyon jól nézett ki. A medence volt egy kicsit ijesztő... a piros színű csempe vérfürdő érzetet kelt. :)

    VálaszTörlés
  2. A medencét én is félszegen néztem először. Én filmet láttam róla, és ott úgy tűnt, falevelek vannak benne, vagy mellette állnak fák. Nem egységes piros, különböző árnyalatú. Egyébként a tervező azért evvel a csempével fedette be, mert sok a fehér, a zöld és a kék, és azt mondta, ezekkel harmonizál a piros. Lehet, hogy harmonizál, de kicsit morbid. Amúgy a szálloda klassz.

    VálaszTörlés
  3. Wow, baromi jó! :D Nagyon ötletes, ezt én is kipróbálnám. Azt hiszem többször is. XD Na és szólnom kéne a könyvtáros tanáraimnak, hogy hozzanak létre egy ilyet. :D Vannak nagyon befolyásos budapesti tanáraim itt... :D Mondjuk szerintem annyira nem szeretnek, de az lényegtelen... Az ötletet fel kéne vetni. :D (Főleg az "oldalak" tetszettek ebben az egészben. :D)

    VálaszTörlés
  4. Ugye, milyen klassz! Teljesen beleszerettem! :-DDDD

    VálaszTörlés