2012. június 10., vasárnap

Újabb élmények


In medias res a dolgok közepébe csapok:  csodálatos volt a tegnapi nap.
Írónak lenni nagyon magányos dolog. Az ember naphosszat egyedül ül a számítógép előtt, százszor átgondol egy jelenetet, és ha bepötyögte, még háromszor átírja, és csak reménykedik, hogy tetszeni fog az olvasóknak.
A könyves sikerlistákat nézve az író egy kicsit megnyugszik, de az igazi nagy élmény az olvasókkal való találkozás.
Nagy segítség az internet, a facebook, ahol Ti, Kedves Olvasóim megtalálhattok, írhattok nekem, és én is válaszolhatok. Mindig örülök a bejegyzéseiteknek, üzeneteiteknek.
Elmondhatatlan élmény azonban az, amikor eljöttök egy-egy dedikálásra. Láthatom a lelkes arcokat, ahogy örültök, hogy kezetekben foghatjátok végre a könyvem.
Igen, volt ám tegnap is olyan köztetek, aki már olvasta a könyvemet, de csak most vette meg.
Volt olyan, aki fekvőgipszben, tolókocsival érkezett, akinek szintén VP- rajongó  édesanyja is olvasni fogja a Jóslatokat.
Megtudtam, hogy a könyvem már egy cserediák jóvoltából eljutott Japánba.
Van, aki kortalannak tartja a könyvet. Hiába a tizenéves szereplők, a tartalom miatt bizony komoly agytorna a húszon felüliek számára is.
És tudjátok, miért jó még a személyes találkozás?
Megkérdeztem, hogy tetszett-e a könyv, mire azt feleltétek: Imádtam.
És én láttam az arcotokon, hogy tényleg így gondoljátok.
Köszönöm.
Köszönöm, hogy olvastátok, hogy eljöttetek, hogy érdeklődtök az új könyvről.
Haladok, csak lassan, de egyszer kész leszek.
Találkozunk legközelebb is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése