2010. június 6., vasárnap

A hét TV filmjei: június 7.- 13.

Igaz, többször is volt már a tévében ez a film, de érdemes újra és újra megnézni az egyik legfantáziadúsabb író, Philip K. Dick műve alapján az akciófilmek mesterének, John Woo-nak az alkotását.
(június 8, TV2)
Ha megnézed, talán kedvet kapsz ahhoz, hogy elolvasd az író néhány könyvét. Nem fogsz csalódni!




A felülmúlhatatlan Wes Craven filmje.
Ő a Sikoly filmek rendezője, illetve a Rémálom az Elm utcában írója.
(Június 12, Tv2)
A legjobb ördögűzős film Keanu Reeves főszereplésével. Elkápráztató a fantázia, amiben dúskál ez a film, meg az a sok kütyü, amit Keanu használ.
Csak két hibát látok benne:
1. Én már olvastam könyvet, amit egy valódi ördögűző írt. E szerint egy ilyen személyiség, mint Constantine, nem tudna megbírkózni a sátánnal.
2. Nem tetszett Gábriel arkangyal lealázása se.
De a film csúcs! (Június 12, Film+)

4 megjegyzés:

  1. Hűű, ezt nem is tudtam, hogy Philip K. Dick mű alapján készült a Felejtés bére - vagy lehet hallottam már, csak nem tudatosult... Dick két könyvén vagyok túl (Palmer Eldritch három stigmája, Kizökkent idő, és most vár még rám egy a polcon), de nem lettem rajongó. Lehet azért mert rossz időszakban olvastam. Persze mindenki tegyen vele próbát! :)
    Constantine pedig nagy kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  2. Ugye, milyen fantáziadús pasi volt pedig Dick?
    A Constantine pedig pazar, már csak Keanu miatt is.

    VálaszTörlés
  3. Ezt tényleg el kell ismerni. :) Palmer Eldritchben, érdekes volt a lefestett világ. De a karaktereket üresnek éreztem, kapkodónak és sokszor nem racionálisnak. Azt hiszem ezért nem tetszett. Te melyik könyvét szereted?

    VálaszTörlés
  4. A Halál útvesztőjét választom.Kétségtelenül nem sok időt fektet a jellemekre, talán a sci-fi-ben nem nagy baj. A novellái is nagyon jók, ami ebben a műfajban komoly munka. A Palmer Eldrictch-et még nem olvastam, de már tervben van.

    VálaszTörlés