2011. február 22., kedd

Liebster blog

A múlt héten mint már írtam róla, kaptam egy díjat Beától, amit megköszönve félretettem, de azóta kicsit átgondoltam a dolgot.
Az elmúlt hónapokban nagyon sok új bloggerrel ismerkedtem meg, akiknek oldalait szívesen és érdeklődve látogatom, és szeretem, ezért úgy gondoltam, igenis vannak körülöttem olyanok, akiknek továbbküldöm ezt a díjat, melyet 3-5 embernek lehet adományozni.
Tehát szigorúan betűrendben azok, akiknek én szánom a Liebster blog díjat:

Artair McKnight
Darolyn
Diara 
Katarina
Norema

A díjjal kapcsolatos szabályok:
1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek.
2, Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3, Továbbadni 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő blogtársadnak és ezt tudatni is velük.

10 megjegyzés:

  1. Fú, köszi!! :-D Akkor most nem küldhetek olyannak, aki már kapott, vagy neked vissza egyet?? XD Jó, hát gondolom nem, de lesz még kinek adni... :-) Tudok pár embert. ^^

    VálaszTörlés
  2. Vissza semmiképp ne! ha tudsz jó pár embert, akkor jó pár tippem van ;)
    szeretem a történeteidet, az érdekességeket, amikről írsz, a zenéket, amikről Nélküled nem is tudnék:)))

    VálaszTörlés
  3. ^^ Nagyon köszi, nagyon örülök! :-) Már kiválasztottam a díjazottakat. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm, Grapes, igazán hízelgő, de én továbbra is tartom magam a "Szavakat a díjak helyett" kampányhoz. Bár tőled az előbbieket is megkapom, nem lenne fair, ha kivételt tennék. :-)

    VálaszTörlés
  5. Én alapvetően egyetértek ezzel szavas izével, de...ha nálam olvas, kommentel valaki, és attól kapok egy díjat, akkor az őszinte, nem scak befurakodni akar alégterembe, és ugyanez vonatkozik azokra, akinek én adom. Nyilván szavakat is adok, hisz a felsorolt oldalakon ténylegesen rendszeres olvasó vagyok, igyekszem kommentelni, de egy napi töprengés után az jutott eszembe, hogy van azért néhány ember, akiknek tényleg szeretem blogjait, szóval tényleg megérdemlik ezt a díjat.:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Grapes, nagyon szépen köszönöm, hogy elismerésre méltónak tartod a blogomat!:-DDD
    Diarával egyetértek, a Szavakat a díjak helyett-mozgalmat én is támogatom, de veled is egyetértek abban, hogy egy ilyen - kommenteken kívüli - elismerés - pláne attól, aki egyébként rendszeresen látogatja, olvassa és komnmenteli a blogjaimat, tehát tényleg ismeri a munkáimat - mégis nagyon jól esik, és tőled különben sem utasíthatom vissza, úgyhogy örömmel teszem ki a blogomra, és keresek öt általam nagyra becsült bloggert.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Katarina!
    örülök, hogy érzed a különbséget díj és díj között. Én is pont ezért gondoltam meg magam vele kapcsolatban, aludtam rá egyet, és már más fényben láttam.
    Tudod, hogy szeretem azt a gyönyörű stílust, ahogy áradnak belőled a szavak, ahogy a hétköznapi dolgokról nem hétköznapi módon írsz, és ahogy létrehoztad a Te saját kitalált világodat, Anja történetét, aminek én is szívesen lennék részese.:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Grapes!
    Írtan tegnap egy megjegyzést, de úgy látszik elveszett az éterben.

    Ez az első díjam, és meghatódtam, hogy rám gondoltál. Megtiszteltetés, mert hát én csak a saját szórakozásomra írogatok, és az én blogomat össze sem lehet hasonlítani a tiéddel vagy akiknek továbbadtad a díjat. Jó tudni, hogy másnak is örömet szereznek a beírásaim.
    Gratulálok a díjhoz, és a többi "sorstársamnak" is. Igazából én is neked/nekik adnám tovább.
    Boldogan elfogadom és kirakom, mihelyst kitalálom kinek adjam tovább.
    Köszönöm

    Van valami hír a könyvedről?

    VálaszTörlés
  9. Kedves Norema!
    Szívesen adtam, mert szeretem a blogodat. Olyan, mint egy útikönyv egy olyan helyre, ahova én soha nem fogok elmenni, tudod, mennyire írtózok a hidegtől, de érdekel, hogy Ti hogy éltek ott, milyen a környezet... talán egyszer fel tudom használni valamelyik könyvemben:))))

    A könyvről sajnos semmi hírek.:(
    Nézem facebookon, hogy néha olyanok is jót írnak róla, akik nemhogy nem a személyes ismerősem, de még a blogokon se találkoztam velük. Ez egy kicsit melengeti a szívem, de én nem szeretnék úgy törtetni mindent rombolva, mint egy úthenger. Bízok magamban és a könyvemben, nem tudom, ez elég-e.

    VálaszTörlés