2011. január 9., vasárnap

Senki se lesz fiatalabb- rejtvény

Vannak olyan szerencsés emberek, akiken nem hagy nyomot az idő.
Én sajnos nem tartozom közéjük, nagy vigaszom viszont, hogy jónéhány hírességnek sem sikerült megőríznie fiatalságát.
A baloldalon sztárok régi, a jobboldalon ugyanazon személyek néhány éve, hónapja készült fotóit látjátok.
Feladat:
Kiket ábrázolnak a képek? (egy találat egy pont)
Találjátok meg a baloldali képek jobboldali párját (egy pár egy pont)
Aki elsőre meg tudja mondani a nevet és a hozzátartozó képeket úgy, hogy még arra a két képre senki sem tippelt, 3 pontot kap.

Részeredmények 13:07-kor:
1- B Agassi (Diara 3 pont)
2- C Még nincs név ! (Piroseper 1 pont)
3- A Eric Clapton (Diara 3 pont)
4- F Jimmy Page  (Artie  3 pont)
5- E Még nincs név, de a U2-ra adok egy pontot (Darolyn 2 pont)
6- D Val Kilmer - a jégember a Top gunból, Mad Martigan a Willowból... ( Diara 3 pont)
 
                                                                                                                       
1
A
3
C











B
2




D
4




E
5




F

6

17 megjegyzés:

  1. Hű, micsoda feladat, így vasárnap reggel! :-)
    3-A Eric Clapton

    VálaszTörlés
  2. 6-D Val Kilmer

    Még kettőről tudom, hogy ismerem, de ha megnyúznak se jövök rá most, hogy kik azok.. :-D

    VálaszTörlés
  3. Apropó! E jelzésű kettő van... :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon durva, de ahogy ránéztem a képekre, csak az öreg Agassira gyanakodtam (Diara meg is erősítette), illetve a hatos jelzésű ismerős volt, de fogalmam sincs hogy hívják ezeket a hírességeket.
    Arc alapján, 2-C összeillik – legalábbis úgy látom –, de nem tudom, ki ő. :)

    VálaszTörlés
  5. Jimmy Page 4E - A Led Zeppelin nagy régi kedvenc. Ilyenkor jön jól a régi-rockzene kedvelő időszakom. :-D

    VálaszTörlés
  6. A 2-c szerintem is összeillik, de nem tudom, ki. Ja, Val Kilmer szerintem is 6-D.
    1-b szerintem is Andre Agassi.
    Először úgy gondoltam, hogy a 3-E tartozik össze, de inkább az 5-E, és nem tudom, ki, de zenész lehet, talán a U2-ban. De inkább a 4-e párosítás, orr alapján, és akkor az 5-f. De őt már tényleg nem tudom, ki.

    A témaválasztás érdekes, és nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  7. 3-a, 2-c, 6-d nekem is egy ember, de csak Val Kilmert ismerem :)... majd legközelebb ;)...
    Azért vicces, milyen aktív mindenki vasárnap reggel-délelőtt! :D

    VálaszTörlés
  8. Na, előkerültem a kórházból:)
    Nagyon örülök, hogy így vasárnap reggel ilyen aktívak voltatok. Elnézést a két E-ért, de nem akarta sehogy se egymás mellé rakni a képeket a blogger, és ezt a kis hibát észre se vettem.

    VálaszTörlés
  9. Kórházból?! Remélem semmi baj!

    VálaszTörlés
  10. Szerdán derült ki, hogy Bellámnak súlyos vashiányos vérszegénysége van. Hát... nem figyeltem rá eléggé, hogy mit, mennyit és mikor eszik. Mentségemre szolgáljon, hogy 17 éves.
    Na, de már elkezdték a kúrát, reménykedünk:))

    VálaszTörlés
  11. Hú, az nem gyenge! Én állandó vérszegénységgel "küzdök" főiskolás korom óta, még a vasat is hiába szedtem... De ennyire nem komoly, el vagyok vele... :-S
    Jobbulást Bellának! :-)

    VálaszTörlés
  12. Neki is élete végig kell mostantól szednie :S, de ez a legkevesebb.
    Köszi a jó kívánságot! :)

    VálaszTörlés
  13. A játékról már lemaradtam :( Amit tudtam, már megfejtették.
    Jobbulást Bellának! Gyerekkoromban és a második terhességem alatt én is szedtem vasat, de már nem kell. Nem vészes, ha nem felejti el beszedni.

    VálaszTörlés
  14. Köszi Norema!
    A vas tényleg nem vészes, csak mi hagytuk elfajulni az eseményeket :(
    Sajnálom, hogy lemaradtál a játékról:((
    2-c? Fiatalon nagyon helyes volt, bár még nekünk is apánk lehet.

    VálaszTörlés