2010. október 30., szombat

Összefoglalás

1. Összegezni szeretném a Pirosepertől kapott rajongói képekhez érkezett véleményeteket:
A 6. kép kivételével minden kép begyűjtött egy-egy szavazatot, a 3. és 4. kettő-kettőt is.
Pirosepernek a 3.kép a kedvence, ami szerintem is nagyon jó.
Mi az érdekes ebben?
Az én kedvencem a 6. :-D
Ide csak azért nem azt raktam ki, mert gondoltam, már egy kicsit unjátok a pókhálókat, de a Képtárban az lett a Jóslatok hálójának demoképe.
Erre az oldalra ugyanezért (unalom-elkerülés) a 4. képet tettem ki.
Mivel minden kép nagyon-nagyon szép, megcsodálhatjátok őket a Képtár sidebarjában.

2. Véget ért a szavazás, melyben azt firtattam, melyik a legjobb misztikus történet.
A szavazás ideje alatt, illetve már előtte is írtam több történetet, melyekben ezeket a területeket  próbáltam összefogni. Nem mindegyikkel próbálkoztam, mert például horrort nem tudok írni. Mentségemre szolgáljon, hogy nem érthetek mindenhez.

- A várakozásoknak és trendeknek megfelelően a vámpíros történet végzett az első helyen.
Én direkt nem szavaztam rá, mert gondoltam, hogy mindenkinek ez fog tetszeni, és nem akartam erősíteni a pozícióját. Én magam az Álomképben írtam vámpírról.
- Szintén érthető, hogy  a második helyet a boszorkányos-varázslós  történetek kapták. Tart még a Harry Potter-láz, és a jelenlegi írók is ontják az ilyen történeteket. Nincs még kiaknázva ez a terület. (Képlet, Tájkép, Képeslap)
- Harmadik helyen holtversenyben a fantasy ill az angyalos (Fantomkép) történetek végeztek. Csak remélem, hogy az angyalos sztoriknak tényleg most kezdődik a reneszánsza, mert nekem nagy sok ötletem van evvel kapcsolatban.
-Negyedik helyezett lett a legenda-mitosz-mese csoport. Nagyon tág témakör. (Árnykép)
-Ötödikként futott be az általam nagyon kedvelt, és alkalmazott sci-fi. (Képzelet, Emlékkép)
-Utolsó lett, vagy mondjuk úgy, előkelő hatodik helyezést ért el a horror, amihez én egy szemet se értek, de ajánlok egy jó szerzőt, Darawonát, aki mostanában kicsit eltűnt, de majd életre keltjük.

Mit szóltok az eredményekhez?

3. Végül engedjetek meg néhány mondatot további terveimről:
Valami rejtélyes ok miatt két pályázaton is indultam, aminek ereményeképpen Freya és Bells olvashatja zöngeményemet. (És majd Ti is, ha meglesz az eredményhírdetés).
Szeretném átírni a Jóslatok végét, és befejezni végre a Halhatatlan álmot, ami lassan befejezetlen álommá alakult. Ha egy kicsit sikerül összekaparnom magamat, és legyőznöm az újabban rám tőrt TK-szindrómát, akkor végre írok valamit a Képtárba is.

6 megjegyzés:

  1. Engem a legjobban az érdekel: mikor lesz olvasható a Jóslatok hálójában! Azzal a kis bevezetővel - az első néhány fejezettel - nagyon felkeltetted az érdeklődésemet. TK-szindróma? Az mi? Lehet, hogy nekem is van olyan, csak nem tudok róla?
    Oh, ihlethiány, időhiány, mindenféle hiány... na, ez ismerős. Pedig írni csak elkezdeni nehéz, ha el tudok jutni odáig, hogy egy kis nyugalmat tudok teremteni magam körül, és leírom az első néhány mondatot, onnét már viszi magát tovább a történet. Remélem, hamar megbirkózol a saját hiányaiddal:-DDD

    VálaszTörlés
  2. Kedves Katarina!
    Megmondom őszintén, a Jóslatok megjelenése egyre jobban érdekel engem is. Már egy éve, hogy befejeztem és elküldtem Ildikónak :S
    Mindenesetre a végét átírom.

    TK-szindróma?
    Valaki olyan hatást tesz Rád, ami miatt nem tudsz írni.
    Nálam ez két évig tartott legutóbb, és most úgy tűnik, felütötte megint a fejét, aminek legkézenfekvőbb oka a könyvkiadók részéről tanúsított érdektelenség. Ezért nem írtam mostanában hosszabb művet, csak ilyen rövideket, mint az életképek, gondolatok, pedig rengeteg ötletem van.
    Már azon is gondolkoztam, hogy ide ablogra kezdek el valami hosszabb összefüggő írást feltenni, csak hogy magamat ösztönözzem.
    A részleteket majd privátban elmesélem.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Grapes!
    Én is nagyon szeretem a sci-fit, a Képzelet a kedvencem a Képtárból. A horrort semmilyen formában nem szeretem, de bármit írsz, mindennek örülni fogunk.
    Katarinához hasonlóan és is várom a könyvedet.
    Az íráshoz nem nagyon tudok hozzászólni, mert ötletem még csak lenne. Szoktam néha álmodni, amit aztán álmatlan óráimban tovább szövögetek, de leírni nincs tehetségem, sem türelmem.
    Olyan velem is előfordul, hogy alábbhagy a lelkesedésem és úgy érzem fáradt vagyok mindenhez. Ez is TK-szindróma?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Norema!
    Nagyon köszönöm a kedves szavakat! :)
    Örülök, hogy tetszett Neked a Képzelet. Nagyon sokat foglalkoztam vele, hogy ne legyen unalmas, de érthetően, logikusan gördüljön előre a cselekmény.
    Lehet, hogy Neked nincs tehetséged írni, de nagyon szépen kézimunkázol, csöpög a nyálam az ételek után, amiket kiraktál a blogodra, és biztos vannak még számomra rejtett képességeid.:-D
    Igen, az is TK- szindróma, amit Te leírtál. Minden, ami elveszi az ember kedvét attól, amit szeret csinálni. :(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon meglepett, hogy a 6. tetszik a legjobban. :) A kép nagyon tetszett nekem is, de nem tudtam jól rátennia a betűket.

    Itt is gratulálok a 2. helyedhez!!! Remélem ez kinyírja a TK-szindrómát. :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Piroseper!
    Köszi a gratulációt!

    VálaszTörlés