2010. október 24., vasárnap

Rajongói képek Pirosepertől

Újabb csodálatos rajongói képeket kaptam Pirosepertől.
Nézzétek meg, és mondjátok meg, Nektek melyik tetszik!
Nagyon szépen köszönöm, Fanni.


 1.                                                                                                              2.

  
3.                                                                                                                                                       4.


5.                                       6.

10 megjegyzés:

  1. Mindegyik tetszik, de leginkább a 4-es.

    VálaszTörlés
  2. 3-as és 4-es. Bár a 4-esben valamiért nem tetszik annyira a betűtípus. De tényleg mind jó. :)

    VálaszTörlés
  3. A 4-es tényleg nagyon jó, talán mert nem pókhálós. Újszerű, de azt tudnotok kell, hogy a pókhálóhoz én ragaszkodtam, szóval ezért visszatérő motivum Fanni képein.
    Mikor az első rajongói képeket készítette, akart tőlem néhány infót a könyvről, persze neki se árultam el többet, mint itt és most Nektek. Nyilvánvalóan valaki írja a jóslatokat, és az a valaki mintegy kezében tartja a szálakat.
    Többet sajnos nem árulhatok el, mert lelövöm a történet poénját :-D

    VálaszTörlés
  4. Nekem a hármas a nagy kedvencem! :) A négyesen is van pókháló, csak a virágra fókuszált a gép. (legalábbis szerintem) A hálóról pedig inkább a pókháló jut eszembe– Nektek nem?–, a halászhálók nem annyira természetesek. :)

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik nagyon jó, ügyes vagy Piroseper. Nekem az 1-es és az 5-és tetszik a legjobban. Szeretem a zöldet, a természet jut róla eszembe.
    Lehet tudni, hogy mikor jelenik meg a könyved? November végén talán meglátogat minket anyósom, meg tudná venni nekem :)

    VálaszTörlés
  6. Piroseper! Nekem is van kedvencem, de egyelőre nem árulom el, melyik :-D
    Norema! Aranyos vagy, de melyik novemberre gondolsz? Mert ebben az évben biztos nem jelenik meg, vagy csak én nem tudok róla. Sőt, tulajdonképpen semmit nem tudok az egészről :(

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom, majd rágom egy kicsit Katona Ildikó fülét...

    VálaszTörlés
  8. Norema! köszi:)))
    Piroseper! Neked is köszönöm, hogy a drága idődből ilyen sokat rám fordítasz :)))

    VálaszTörlés
  9. Grapes, szívesen! :) Mint említettem, szeretek képeket keresni és írni rájuk. :)

    VálaszTörlés
  10. Hali! Nagyon klasszak a képek!!! Nekem egyértelműen a 2-es a nagy kedvencem!:-DDD

    VálaszTörlés