2012. augusztus 12., vasárnap

Halhatatlan terveim 2.


"– Tegyünk úgy, mintha egy pár lennénk. Nem kell, hogy legyen köztünk ténylegesen valami; nem kell, hogy szeress; csak tegyél úgy, mintha… és én is úgy teszek."
(Halhatatlan álom, 14. fejezet)



Hol tartok mostanában?
Épp szétvertem a tizenhatodik fejezetet, és egy részét előrepakoltam a tizenötösbe, a másikat meg hátra.
Nagyon egyszerű az ok.
Minden fejezetet egy-egy mini-történet vezet be, melyek azonban szerves részei a könyvnek, tulajdonképpen ezek a kis elő-sztorik viszik tovább a cselekményt. De már megírtam minden bevezető részt, és nem akartam fölösleges locsogással felhígítani a regényt, ezért kénytelen voltam szétkalapálni a bevezetés nélkül maradt fejezetet.
Egyébként is jó volt ez így, mert ez a három fejezet rövid lett a többihez képes.
Na jó, így meg talán túl hosszúak.
Nem is tudom.
Amikor olvasok, néha én is szeretem a rövid fejezeteket, de ez a könyv ilyen hosszúságúakat igényel megint csak a bevezető sztorik miatt, vagyis a fejezetek két része egymást erősíti.
Megnéztétek már azt a video-klipet, amit a Jóslatokhoz készített egyik kedves olvasó?
Nagyon meglepett ez a alkotás, és bevallom, jócskán átmelengette a szívem.
Az olvasóktól való visszacsatolás egyik kedves formája az, ha időt és fáradtságot nem kímélve készítenek valamit (borítóterv, kép, vagy ez a klip), ami azonban nagyon fontos az író számára.
Tulajdonképpen ezek a kis apróságok segítenek a további munkában, ezért nagyon szépen köszönöm ez úton is.
Láttátok, hol tartok a Halhatatlan álommal?

8 megjegyzés:

  1. Ezzel a pasival bármikor bármit szívesen tettetnék:)
    A videót láttam tökjó lett, bár én nem így képzeltem el a szereplőket, de hát épp ezért vannak a könyvek - a film adottá teszi a szereplőt:)
    Nagyon durva, mennyire előrehaladtál... már várom, hogy olyan hírt hozz, hogy a tervek szerint ekkor meg ekkor jelenik meg, vagy hogy már előrendelhető:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezzel én is :DDD
      Ben Barnes :)
      a videoklip készítője őt képzelte el Danielként, ami azért fura, mert én is :) és az Álomban is őt tettem ki magam elé, amikor írtam. Egyébként egyszer megnézetem egy interjút vele, na a hangja nem jött be :/
      Mindegy. Ő a múzsám :DDD
      hát a hírek még várat magára... remélem, nem sokat :)

      Törlés
    2. :) nálam nem Ben Barnes volt Daniel:) de akkor majd az álomban őt képzelem el:) hát, a hangja nem rossz, de nem is jellegzetes. inkább az a rossz, hogy britül beszél, most belenéztem a Dorian Graybe, és elég... furcsa a hangsúlya:)
      én is remélem, hogy nemsokára ezt is kiadják:)

      Törlés
    3. Ja.-ja: ) Dorian Gray :)))
      nekem vékony a hangja :) de az arca, a tekintetet :OOO

      Törlés
  2. Engem valahogy nem fog meg ez a pasi... Rákerestem a gugliban, de más képei láttán sem dobbant meg a szívem :/ Persze, ez mit sem von le abból, hogy már nagyon-nagyon várom a könyvet!!! Legfeljebb, majd máshogy képzelem el olvasás közben :)
    /Nekem Daniel sem így nézett ki :) De mint tudjuk, épp az a szép a könyvekben, hogy mindenki olyannak látja a szereplőket, amilyennek szeretné :)/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még szép :) mindenki olyannak képzeli el, amilyennek akarja:))) ezért jobb a könyv, mint a film... többek között :)

      Törlés
  3. Nagyon megtetszett az az idézet a 14. fejezetből, amit ide is kitettél. :)
    Nekem sem igazán jön be ez a pasas, de a könyvben leírva igazából szerintem mindenki elképzel valaki olyat magának, aki neki az ideális - legalább is én így vagyok vele.
    A klipet természetesen láttam, nagyon szépen meg lett szerkesztve, és így találtam rá arra a zenére is, ami jó ideje kerestem.
    Folyamatosan nézem, hol tartasz a könyvben, és csak gratulálni tudok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett az idézet :)
      hát a pasi... igen, mindenkinek más a zsánere, de a könyv azért könyv, hogy a barna szembe, meg a fekete hajba mindenki azt képzeljen,a mit akar :))

      Törlés