2012. november 11., vasárnap

Halhatatlan hírek



Hetek óta nem meséltem arról, hogy állnak a Halhatatlan álom ügyei, így ideje, hogy kitérjek erre.
Még júliusban írtam a kiadóm, a Könyvmolyképző vezetőjének, Katona Ildikónak arról, hogy egy új könyvön dolgozok, amivel hamarosan kész leszek; azután augusztus 31-én elküldtem neki a teljes szöveget és egy mellékletet. Ő később azt írta, hogy a Könyvmolyképző idén már nagyon sok könyvet fog kiadni, ezért nem tudnak a regényemmel foglalkozni, vagyis a könyv további sorsa csak jövőre fog eldőlni.  
Jelenleg kész vagyok azzal a bizonyos pótrésszel, amivel 23 fejezetesre bővítettem a történetet. Most ehhez kell igazítanom az utolsó fejezetet, illetve mivel két hónapig bele se pislantottam az írásba, eszembe jutott egy-két ötlet, javítani való, amiket még mindenképpen elvégzek.
Sokat gondolkozok azon, amit - ha jól emlékszem-, egy Gail Carriger interjúban olvastam, ahol arról volt szó, hogy többrészes, még a trilógiák határain is túlmutató eposzokat kell alkotni, nem pedig ilyen egy kötetes, kerek egész sztorikat, mint amilyen a Jóslatok.
Többször is írtam már arról, nem szeretem a sorozatokat olvasóként, mivel nem szeretek várni, és elfelejtem a szereplők történetben betöltött szerepét, az eseményeket, kapcsolatokat… stb… újraolvasni pedig nincs időm.
De úgy látszik, fejlődni kell, vagy legalábbis kellene; haladni kell a korral, mert ez a gyors, illetve biztos megjelenés titka.
Viszont.
Muszáj gyorsan megjelennie egy könyvnek?
Nem.
Nem az a fontos, hogy az első után azonnal jöjjön a második, hanem az, hogy jó legyen.
Tehát várjuk meg, hogy dönt Ildikó.

Addig nézzétek meg, milyen sok szép borítótervet kaptam!
Minden lelkes tervezőnek nagyon szépen köszönöm ezeket a csodálatos munkákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése