2010. július 5., hétfő

Képeslap- új novella 1. része a Képtárban!

1.

Úristen! Már megint késésben vagyok!
Nem értem, miért.
Reggel időben felkeltem. Jó egy kicsit lustálkodtam, de azután zuhanyoztam, reggeliztem, öltözködtem, ahogy kell. Oké, megnéztem a korai pletyi magazint a tévében, de azért, mert suliba jár az ember, még lehet tájékozott, hogy ki kivel mikor hol és mit. Mikor vége lett a műsornak, már alig akadt teendőm, csak felraktam a sminkemet, azután letöröltem, és újra felraktam még kétszer, de az nem a világ. Alig két óra! Mi a frászért kések el minden nap?
Hát ez meg a mi a csoda?
A postaládából kikandikáló szürke kartont megpöccintettem az ujjammal.
Nem létezik, hogy a postás már ilyen korán végigjárta a házakat! Még szerencse, hogy orvos akarok lenni! Ki nem bírnám, ha hajnalhasadás előtt kajtatnom kellene a városban, még akkor se, ha az a város történetesen ilyen aprócska, mint Spring Falls.
Na, lássuk, ki küldte, és mit akar!

(Folytatás a Képtelen képtárban.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése