2014. február 9., vasárnap

The Great Grapes :D


Néhány nappal ezelőtt láttam a John Malkovich főszereplésével készült Tökéletlen trükk (The great Buck Howard) című filmet.
A történet egy feltörekedni vágyó bűvészről szól, aki az igazi, kiugró sikerről folyton lemarad. A sztori nem nagy szám, az első kockák talán unalmasak is, mégis érdemes megnézni, és nemcsak azért, mert igaz történeten alapul, hanem azért is, mert komoly, elgondolkoztató mondanivalója van.
Ez a bűvész ugyanis olyan, mint én.
Igen. Nem hajlandó behódolni, nyalizni, meghajolni, feladni a személyiségét azért, hogy világhírű legyen. Inkább választja a kisstílű vidéki haknikat, minthogy megalkudjon.

Ilyen vagyok én. Tudom, hogy ez a gondolkozás talán kettévágja a karrieremet, ennek ellenére azt gondolom, nem veszítek semmit, mert csak a Jóisten a megmondhatója, hogy az a beígért karrier, amivel bizonyos emberek kecsegetettek, boldoggá tenne-e. Így viszont nyugodtan nézhetek a tükörbe, mert tudom, hogy most is az vagyok, aki tegnap, meg tegnapelőtt voltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése