2013. szeptember 22., vasárnap

Kiadót keresek

Vannak olyan döntések, melyeket ugyan fáj meghozni, mégis elkerülhetetlenek.
Ilyen most ez is.
Kiadót keresek a Halhatatlan álom című könyvemnek.
Kérlek, hogy szavazzatok az oldalsó panel segítségével arra, hogy mennyire érdekel Titeket a könyv.

Aki még nem tud semmit a történetről, az itt az oldalon szerezhet információt:

- fülszöveg

- részlet  

- cím

- első mondat

- borítótervek

Később még teszek fel részleteket, esetleg az első néhány fejezetet.

Előre is köszönöm a szavazatokat!


1 megjegyzés:

  1. Grapes, ahogy mondtam, én minden erőmmel azon leszek, hogy segítsek kiadót találni - vagy felbuzdítom Erdély lakóit is, és hátha a rajongók istápolására kiadja a Könyvmolyképző Kiadó a Halhatatlan álom című regényed is! :-) Tudom, milyen egy célért (nagy álomért) küzdeni. Jelenleg én is teljes erőbedobással írom a Holdszivárvány éjszakája sorozatom első részét, a LIARt, amely terjedelemben hasonló lesz a "Jóslatok hálójában"-hoz. :)
    Mindenesetre én hiszek benned, és sok sikert kívánok! Remélem, jó barátok leszünk, önzetlenül! :-) Az önzetlen barátságok a legszebbek - persze teljesen önzetlen nem létezik, de amely már egy kicsit is súrolja az önzetlenség határát, az szerintem valódi. :-)

    Üdv.:
    Benett

    VálaszTörlés